Kedden éjszaka és kora reggel sok új e-mail fiókot kezdtünk kiszolgálni az olasz Email.it e-mail szolgáltatáshoz. Ezt a volumennövekedést már régóta terveztük, és szervereinket és rendszereinket bővítettük, hogy megbirkózzanak az új e-mail forgalommal. Ennek ellenére tegnap megtudtuk, hogy a környezetünkben volt egy tárolószerver, amelyet ezúttal túlságosan súlyosan érintett a növekedés.
Általában ilyenkor megkettőzzük szervereinket, de ez egy szerencsétlen kivétel volt, és csak részben javították egy másik szerveren. Ez hosszú hibalistához, lassú szolgáltatáshoz és (időről időre) elérhetetlen szolgáltatáshoz vezetett a nap folyamán. A problémát közép-európai idő szerint délelőtt 9 óra körül vették észre, és este 22 óráig tartott a kiváltó ok azonosítása és a megoldás bevezetése.
Ügyfeleinkre gyakorolt hatások:
Úgy gondoljuk, hogy mostanra stabilizáltuk a helyzetet, és szolgáltatásunk működik, bár még eléggé lassú. A kimenő (küldő) e-maileknek a szokásos módon kell működnie, de előfordulhat, hogy a bejövő e-maileket néha késéssel kézbesítik.
A frissített állapotot a Citromail alsó részében a „Státusz” alatt találja.
Felhívjuk figyelmét, hogy e-mailek / adatok nem vesznek el.
Szeretnénk, ha tudnák, hogy e-mail szolgáltatásaink fontosak Ügyfeleink számára, és továbbra is az a törekvésünk, hogy a hét minden napján, 24 órában, magas teljesítménnyel működjünk. Ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló helyzet.
Tehát még egyszer szíves elnézésüket kérjük!
Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, kérjük forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
Üdvözlettel: a Citromail csapata
© 2023 Fjordmail International AS
NO 822 607 632
Minden jog fenntarva.